niedziela, 12 stycznia 2014

SURÓWKA Z MARCHEWKI

Surówka z marchewki, to taka surówka, którą uwielbiają małe dzieci, średnie dzieci
i te starsze dzieci również. W zależności od wieku "pożerającego" tę pyszną surówkę - doprawiam na różne sposoby. POLECAM !
Zdrowa, szybka, tania, prosta...same superlatywy!


SURÓWKA  Z  MARCHEWKI

Składniki:
  • 4 duże marchewki
  • 1 duże jabłko
  • łyżeczka chrzanu
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego / majonezu / śmietany
  • sól, pieprz i cukier
Przygotowanie
Marchewkę i jabłko umyłam. Marchewkę obrałam i starłam na tarce o cienkich oczkach. Jabłko też starłam, tylko, że razem ze skórką, bo tam jest najwięcej witamin.
Wymieszałam i dodałam chrzan i jogurt. Solę, pieprzę i odrobinkę cukrzę:)
Taka surówka pasuje do wszystkiego. Do smażonego, do pieczonego, do gotowanego.
Do ryby, do mięsa. Do dań bez mięsnych i bezrybnych. Do klusek, kluseczek.
A nawet sama samiuteńka, podana na podwieczorek lub II śniadanie - rewelacja:)
Polecam !
Smacznego:)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz