niedziela, 12 stycznia 2014

KASZA MANNA






Kasza manna...MNIAAAMYYY ;););)

Na samą myśl o niej, tej kaszy, ślinka cieknie po pas!
I tu nasuwa się pytanie, czy lubimy kaszę, bo jest pyszna, czy ją, tę kaszę, lubimy,
bo myślami wracamy do dzieciństwa. A dzieciństwo kojarzy nam się, przynajmniej powinno się kojarzyć, z ciepłem, beztroską i miłością oraz świetnym towarzystwem i fantastyczną zabawą
w przedszkolu. O !
W moim przedszkolu kaszę podawano na deser lub II śniadanie albo na podwieczorek. Zawsze obficie polana była sokiem owocowym lub podawana po prostu z owocami.
Dzisiaj wersja sokowo - owocowa. ZAPRASZAM <3


KASZA  MANNA

Składniki:

  • 300 ml mleka
  • 3 łyżki kaszy manny
  • 2 łyżki cukru
  • sok owocowy
  • owoce świeże lub mrożone, można również posilić się dżemem
Przygotowanie
200 ml mleka zagotowałam. W pozostałym mleku, 100 ml, rozpuściłam kaszę mannę dodając cukier. Kiedy mleko się zagotowało, pomału dodawałam wymieszaną z zimnym mlekiem, kaszę. Na wolniutkim "ogniu" cały czas mieszając, czekałam aż kasza w rondelku zgęstnieje i zacznie do mnie mrugać.
Tak przygotowaną kaszę przełożyłam do miseczek, polałam sokiem owocowym i ułożyłam owoce na wierzchu.
POLECAM !

Jak przygotowuję to pyszne danie - zapraszam na pokaz video. 
S M A C Z N E G O!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz