sobota, 11 kwietnia 2015

SZPINAK


Dzisiaj przedstawię Ci mój sposób na szpinak, który uwielbiam, cała moja Rodzina uwielbia, dlatego ta wersja szpinaku jest wykorzystywana przeze mnie do faszerowania różnych ciast i mięs. Dwie takie propozycje już przedstawiłam, a jest to "spaghetti zielone" i "koperty kurze faszerowane". Zachęcam Cię bardzo serdecznie do zapoznania się z tym pysznym szpinakiem, ponieważ nie dość, że jest smaczny, to jeszcze niesłychanie zdrowy. I szczerze przyznam się, że nie mam pojęcia dlaczego dzieci tak nie lubią szpinaku. Ale dość już tej paplanino pisaniny, czas zabrać się do zrobienia tej wspaniałej roślinki. Zapraszam!



SZPINAK
Składniki:
  • 1 opakowanie szpinaku mrożonego lub świeżego
  • 2 ząbki czosnku
  • 100g sera rokpol
  • oliwa z oliwek
  • sól i pieprz





przygotowanie

1. Na dobrze rozgrzaną patelnię wlej oliwę z oliwek
2. Wrzuć posiekany czosnek,
    pamiętając, że czosnek powinien być posiekany, a nie przepuszczony przez praskę, gdyż przepuszczony
    przez praskę szybko może się "spalić" na dobrze rozgrzanym tłuszczu

3. Kiedy czosnek się podrumieni wrzuć ser i mieszając rozpuść go dokładnie
4. Na rozpuszczony ser wrzuć odsączony szpinak, dokładnie wymieszaj
5. Kiedy wszystkie składniki dobrze się połączą, spróbuj i dopraw solą i pieprzem







Tak wygląda gotowy mój szpinak





Jeżeli masz ochotę zobaczyć jak ja przygotowuję szpinak, zapraszam do obejrzenia materiału video życząc miłego odbioru i 


S m a c z n e g o !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz